[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 13:53:49 EET

Bildiğim kadarıyla Ubuntu'ya Mark Shuttleworth (yanlış yazmış olabilirim)
diye birinin olan Canonical (bunu da yanlış yazmış olabilirim) adlı şirket
büyük ve düzenli bir maddi destek sağlıyor. Yanlış hatırlamıyorsam her yıl 1
milyon dolar falandı. Tabi micropsoft kadar güçlü değil ama en azından bir
desteği var. Böyle bir desteğe Pardus'un da ihtiyacı var.

Şu DPT tarafından verilmesi öngörülen para ne oldu? İki cümle ile açıklamak
bu kadar mı zor?

Bu suskunluk niye? Bunları 2-3 paragrafla açıklamak bu kadar mı zor? Nedir
ki bu durum, anlamak mümkün değil. Haftalardır insanlar birbirine soruyor.

Pardus geliştiricisi hiç kimse buralara bakmıyor mu? Ya da Pardus sahipsiz
mi kaldı da kimse bir şey bilmiyor ya da bilenler söylemiyor?

İki cümle yahu, şu oldu, bu oldu. Bu kadar mı zor allah aşkına......