[Pardus-kullanicilari] çöp ya da trash kapasitesi?

selim ok selimok at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 01:03:03 EET

2009/12/7 Süleyman Bostancı <bostanci.suleyman at gmail.com>

> *Sorumuza hala yanıt alabilmiş değiliz ne yazık ki!.. Arkadaşlar lütfen
> bakar mısınız? Pardus 2009 sistemde arkadaşın dediği gibi çöp simgesine sağ
> tuş yapılınca ayarlar diye bir sekme çıkıyor mu?.. Ben de yok nasıl oluyor
> bu anlamış değilim. Oysa bir yerlerde çöp kapasitesini artırmak için bir
> ayar olmalı.
>
> *

Ya daha önce verilen cevaplari dikkatli okumuyorsunuz yada o cevaplari bir
sekilde okuyamiyorsunuz (belki spam kutusuna düsmüstür bilemiyorum) bence.

Bu konu basligi altinda 3 defa gecmis. Ben bir kere daha yazayim :) Insanlik
hali belki dikkatinizden kacmistir.

2009 ile birlikte gelen masaüstündeki cöp kutusu simgesine sag
tikladigimizda "Cöp kutusu ayarlari" diye bir sey cikmiyor.

Bunu görebilmek icin bir Plasmoid olan Cöp Kutusunu masaüstüne getirmeniz
gerekiyor. Bu Plasmoid ek ayarlar iceriyor ve bu sayede sag tiklanildiginda
"Cöp kutusu ayarlari" secenegini görebiliyoruz.

Umarim simdi cevabinizi alabilmissinizdir :)

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/