[Pardus-kullanicilari] çöp ya da trash kapasitesi?

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 00:47:28 EET

*Sorumuza hala yanıt alabilmiş değiliz ne yazık ki!.. Arkadaşlar lütfen
bakar mısınız? Pardus 2009 sistemde arkadaşın dediği gibi çöp simgesine sağ
tuş yapılınca ayarlar diye bir sekme çıkıyor mu?.. Ben de yok nasıl oluyor
bu anlamış değilim. Oysa bir yerlerde çöp kapasitesini artırmak için bir
ayar olmalı.

NOT: Bu başlığı da önemli işaretledim.

Kolay gelsin iyi günler. *