[Pardus-kullanicilari] netcdf paketi kurulum ve ayarları

taha erkan taha_2008 at hotmail.com
1 Ara 2009 Sal 14:35:52 EET

Pardus 2009 deposunda netcdf paketi var. Netcdf paketi kurulduğunda headerlar /usr/include/netcdf altında ve lib /usr/lib klasörünün altında. Ben wrf 2'yi şimdi indirdim ve configure edebildim. Intel compiler olmadığı için derleyemedim.
./configure scriptini çağırdığında aşağıdaki gibi yapabilirsin...
    checking for perl5... no
    checking for perl... found /usr/bin/perl (perl)
    ** WARNING: No path to NETCDF and environment variable NETCDF not set.
    ** would you like me to try to fix? [y]
    Enter full path to NetCDF include directory on your system
    /usr/include/netcdf
    Enter full path to NetCDF library directory on your system
    /usr/lib
    created new ./netcdf_links directory