[Pardus-kullanicilari] Ynt: jpg

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
31 Ağu 2009 Pzt 23:46:39 EEST

Date: Mon, 31 Aug 2009 09:10:49 +0300
From: huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] jpg

Arkadaşlar
Pardus 2008 de kolaylıkla pnp görüntüyü jpg formatına gayet kolay
dönüştürebilirken Pardus 2009 da bunu gerçekleştiremedim.Ya KDE4 ün
maharetine elim alışmadı ya da Pardus 2009 da grafik ekranda bu fonksyonu
ben bulamadım. Ekran yakala ile aldığım görüntü pnp olarak home
klasöründe
yerini alıyor boyutuna baktığınızda 1.5 MB lık bir büyüklüğe sahip böyle
bir
dosyayı mail ekinde yollamak uzun bir süre alıyor.Bu tarz görüntü resim
v.s
dosyaları jpg ye çevirdiğimizde 1/3 veya 1/4 oranına düşüyor. Yardım ve
önerileriniz için teşekkürler

YANIT:

Hüseyin Bey ekran yakalayıcı ile aldığınız görüntüleri neden jpg olarak
kaydetmiyorsunuz? Görüntüyü kaydederken isim verdiğiniz pencerede ismin
sonuna (.jpg) eklemeniz yeterli.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.