[Pardus-kullanicilari] Xfce+Firefox öntanımlı uygulamalar

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
31 Ağu 2009 Pzt 22:07:55 EEST

Xfce'de .pls dosyaları için VLC Player'ı öntanımlı yapmak istiyorum.

1.Thunar'da Sağ tık > "diğer uygulama ile aç" seçersem Vlc menüde yok

2./usr/bin/vlc yolunu "özel komut ekle" kısmına elle girdiğimde
aşağıdaki mesajı alıyorum;

"update-desktop-database" alt süreç çalıştırılırken hata oluştu (Böyle
bir dosya ya da dizin yok).

3.Firefox'un Seçenekler>Uygulamalar menüsünde Eylem seçme açılır
kutusunda Vlc seçeneği yok.

Bunlar hata mı değil mi emin değilim özellikle 1. ve 2. nasıl çözülür?

3.Sorunu dosya açarken "/usr/bin/vlc" yolunu göstererek hallettim. Ama
kaffeine varsa vlc'nin de uygulamalar menüsünde olması gerekirdi diye
düşünüyorum, aynı şekilde bu da bir hata mı emin olamadım.

--
Ali E.İMREK