[Pardus-kullanicilari] wxcam ya da camstream paketleri.

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
29 Ağu 2009 Cmt 17:44:47 EEST

Bilgisayarıma bağlı olan bir webcam ile bulunduğum ortamı uzun süreli
kaydetmek istiyorum. Bunun için araştırmalarım sonucu wxcam veya camstream
paketlerinin işe yarayabileceğini öğrendim. Ancak bu iki paket te 2009
depolarında yok. wxcam için 2009 rc zamanından açılmış bir hata kaydı var ama
sanırım dikkate alınmamış. Bir şekilde webcamden kayıt yapabileceğim bir paket
var mı ya da bu paketleri bir geliştirici paketler mi (biraz gıdıklıyayım mı
hatayı) ya da tavsiyesi olan var mı?