[Pardus-kullanicilari] grub problemi

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
29 Ağu 2009 Cmt 11:15:31 EEST

Eğer Pardus Grub kurulumu hiç yapılmamışsa, Pardus un grub bilgileri oluşmuyor
diye biliyorum. Benimkini örnek olarak aşağıya çıkardım, ondan yararlanarak
Ubuntu Grubuna elle ekleyebilirsiniz.

title Pardus 2009 [2.6.30.5-126]
root (hd0,2)
kernel /boot/kernel-2.6.30.5-126 root=LABEL=PARDUS_ROOT2 splash=silent quiet
vga=0x317 resume=/dev/sda4
initrd /boot/initramfs-2.6.30.5-126