[Pardus-kullanicilari] grub problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Ağu 2009 Cmt 11:08:36 EEST

Arkadaşım
Ubuntu kurulumundan sonra Pardus 2009 u tekrar kurmana hiç gerek
yoktu.Pardus Cd si ile sistemi başlatıp kurtarma seçeneği ile grubu tekrar
oluşturabilirdiniz.Pardus kurulumundan sonra illa Ubuntu grubunu kullanmak
istiyorsanız, Pardus grub.conf dosyasının kopyasını Ubuntu home dosyasına
taşımanız ve akabinde grubdan ubuntuyu açarak konsoldan ubuntunun menu.lst
dosyasını çalıştırıp Pardus 2009 grubunu buraya kopyalayıp kaydettikten
sonra Ubuntu grubunu yeniden yükleyebilirsiniz.Kolay gelsin