[Pardus-kullanicilari] firefox hızı

Passion 01passionate at gmail.com
26 Ağu 2009 Çar 23:54:28 EEST

Arkadaşlar, firefox en son güncellemeden sonra gerçekten yavaşladı. Ne
yapsanızda ne etsenizde bir çözüme ulaşılamayacak gibime geliyor. Neden
derseniz, diğer arkadaşlarımın hepside firefox'un yavaşladığından
bahsediyor. Sanırım en son günceleştirme dosyaları ile alakalı gibi. Bende
Opera kullanıyorum. Oldum olası operayı kullanırım ve çok beğenirim.
Pardus'ta tıklamamla açılması bir oluyor neredeyse. Saygılar.

Wed, 26 Aug 2009 23:00:59 +0300 tarihinde anil ozbek <ozbekanil at gmail.com>
şöyle yazmış:

--
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/