[Pardus-kullanicilari] ekran çözünürlük sorunumm var

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
26 Ağu 2009 Çar 10:17:17 EEST

On Tuesday 25 August 2009 23:13:09 hasan ışıkber wrote:
> mrb kolay gelsin
> beim ekran kartım sis mirage 671 pardus 2009 da ekran çözünürlüğümü bir
> türlü 1280*800 yapamıyorum pardus 2008 de bir sürücü vardı onun sayesinde
> çözünürlüğü ayarlamıştım 2009 a yükledim fakat bu sefer grafik ekran hiç
> açılmadı  bende güvenli kipte yeniden açtım lütfen yardım edin şu
> çözünürlük olayını ayarlayayım

2008 için forumda verdiğim sürücü 2009'da yüklü geliyor. Yalnız sürücü kurulum
sırasında kullanılmadığı için kurulumu güvenli kipte yapmanız gerekiyor.

Herhangi bir sürücü seçmenize gerek kalmadan sisimedia sürücüsünün seçilmesi
lazım. Çözünürlük sorunu yaşıyorsanız monitör modeli seçmeyi de
deneyebilirsiniz.