[Pardus-kullanicilari] Kmail ayarlariyla ilgili...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
26 Ağu 2009 Çar 06:04:09 EEST

Merhaba,

Kmail'de ayarları yapıp Gmail'e gelen iletileri almak istiyorum.

Ancak gelen iletileri bugünden itibaren ya da belirli bir tarihten itibaren indirmek istiyorum.

Halbuki yeni 'iletileri kontrol et' düğmesine bastığımda yılın ilk ayından bu yana gelen tüm iletileri indirmeye başlıyor.

Bunun önüne nasıl geçebilirim?

İkinci bir sorum; iletileri indirirken vazgeçmek istediğimde 'iptal' edecek bir seçenek yok; durdurmak istediğimde 'kmail'i kapatmak durumunda kalıyorum.

Başka bir yöntemi var mı durdurmak için?

Teşekkürler.

Esenlikle...

Ömer Özen

Get a sneak peak at messages with a handy reading pane with All new Yahoo! Mail: http://ca.promos.yahoo.com/newmail/overview2/