[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ve mikrofon

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 00:31:00 EEST

Kaan AKŞİT wrote:
> Görünüşe bakarsak zaten çalışıyormuş.
>
> pulseaudio  --daemonize=false  --log-target=stderr
> E: pid.c: Daemon already running.
> E: main.c: pa_pid_file_create() failed.

pulseaudio gerektiği zaman çalışmaya başlıyor zaten siz elle bu komutu
vermek durumunda değilsiniz asla.

Bir de root olarak çalıştırılmamalı pulseaudio, dipnot olarak bulunsun.

Tam olarak sorununuz nedir?

2008'de /etc/asound.conf dosyası alsa-plugins'ten çıkıyordu.
/etc/asound.conf dosyası şu anki içeriğiyle (bu dosya iki sürümde de
tamamen aynı) tüm ses çıktı/girdi isteklerini pulseaudio'ya
yönlendirmeyi sağlıyor. Yani o dosya orada bulunduğu sürece
pulseaudio'dan vazgeçmek mümkün değil.

2009'da bu dosyayı alsa-plugins-pulseaudio paketine aldım ki,
pulseaudio'dan vazgeçmek isteyen biri sadece bu paketi kaldırarak bu
işlemi gerçekleştirebilsin.