[Pardus-kullanicilari] Virtualbox ve mikrofon

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
24 Ağu 2009 Pzt 00:15:45 EEST

Görünüşe bakarsak zaten çalışıyormuş.

pulseaudio  --daemonize=false  --log-target=stderr
E: pid.c: Daemon already running.
E: main.c: pa_pid_file_create() failed.

Alsa-plugins'i kaldırınca diğer yazılımlar kararsız hale geliyor. Sadece
belirli bir yazılım için alsa-plugins'in devreye girmesini engelleyebilir
miyim? Gerçekten çok çaresizim, Pardus 2008.2'de aynı pulseaudio ile
sorunsuz aynı işlemleri yapıyordum. Neredeyse bütün içeriği inceledim satır
fark yok sorunu bir türlü çözemiyorum.