[Pardus-kullanicilari] otomatik girişi etkinleştirdikten sonra masaüstü açılmıyor

Orkun Arapoğlu orkuun at gmail.com
19 Ağu 2009 Çar 19:00:25 EEST

sistem ayarları / giriş yöneticisinden otomatik girişi etkinleştir yaptıktan
sonra bilgisayarım konsol ekranda login olacak şekilde bekliyor. startx ile
ancak açabildim masaüstünü. xdm servisi çalışmıyor gözüküyor. star stop
restart vs... hepsini deneme rağmen xdm servisini tekrar etkin vaziyete
getiremedim. birde bilgisayarı kapat  yada yeniden başlat menüleri yok oldu.
yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. orkun