[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 - grubu kurtarmak

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
19 Ağu 2009 Çar 11:58:34 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Pardus 2009 kullaniminda yasadigim sorunlardan dolayi 2008.2'ye donmek zorunda
kaldim. Kurulumu az once bitirdim ve bekledigim uzere grub uctu. Bunu geri
getirmeye calisacagim cunku 2009 baska bir disk bolumunde hala duruyor ve
arada ona donup mevcut sorunlari takip edebileyim ve girdigim bir hata raporu
ile ilgili onerileri uygulayabileyim.

Bildigim grubu kurtarmakla ilgili sayfalar sunlar:
2009 ile kurtarmak icin:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Grub%27u_kurtarmak
ve 2008.x ile kurtarmak icin:
http://tr.pardus-wiki.org/index.php?title=NASIL:Grub%27u_kurtarmak&oldid=15621

Temelde sorum su: 2008 kurdugum ve 2009'u gruba eklemek istedigim goz onune
alinirsa, bu yontemlerden hangisini kullanmaliyim?

2 adet de alt sorum var:

1) 2009 ile kurtarma yaparsam 2008'i grub'tan kaybetmek gibi bir durum olur
mu?

2) 2008.x ile kurtarma yapmaya kalkarsam EXT4 tanima sorunu yuzunden yari
yolda kalir miyim?

Tesekkurler, iyi calismalar,

Cagacan Deger