[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 u kuramıyorum

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
19 Ağu 2009 Çar 11:45:11 EEST

Merhaba Harun Bey,

Ben 2009 kurulumda sorun yasamasam da gundelik kullanimda sorunlar yasadim. Bu
sorunlarin hicbiri tek basina buyuk sorun degil ama pek cok kucuk sorun bir
araya gelince uzucu durumlar/gergin anlar olabiliyor. 2009 gorsellik ve
kullanilabilirlik acisindan cok guzel bir isletim sistemi olacaga benzer ama
ayi,klanmasi gereken hatalar var hala. Bence siz 2008.2 kurun simdilik. Biz
daha eski kullanicilar bir sure daha sorunlar yasayip gelistiricilere
ilettikce 2009 son kullaniciya daha uygun hale gelecektir. Sahsen cok
tecrubeli bir linux kullanicisi degilim; onerim sudur: ozellikle ilk defa
linux dagilimlariyla calisacaksaniz ben 2009'dan ziyade 2008.2 kurun.

Iyi Calismalar,

Cagacan Deger