[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 u kuramıyorum

harun alemdar alemdar.msa at windowslive.com
19 Ağu 2009 Çar 11:28:29 EEST

   Merhaba umarım bu sefer anlaşılır şekilde yazabilirim.Ben iş yerimdeki pc ye ikinci işletim sistemi olarak pardus 2009 kurmak istedim.Bilim teknik dergisi ile dağıtılan pardus 2009 cd si ile kuruluma başladım disk bölümlendirme aşamasında"bölümleri yeniden boyutlandırmayı dene" seçeneğini işaretleyip devam dedim.Kurulum başlattım ancak %6 da takıldı uzun süre bekledim kurulum ilerlemeyince pc yi kapattım kurulumu yeniden yapmak istediğimde ilk denememde pardus kurmaya çalıştığım 20gb lık bölümün vista tarafından 12 gb olarak görüldüğünü farkettim. Baya uğraştım bölümü eski haline getirdim ve pardusu kurmaya başladım "bölümleri yeniden boyutlandırmayı dene" seçeneğini aynen işaretledim ve devam ettim bu seferde "beklenmedik bir hata oluştu" uyarısı çıktı.Bu uyarı altında tam olark hatırlayamıyorum ama "disk bölümleri dışarıda olamaz " gibi bir cümle vardı. Birkaç kez daha denedim her seferinde kurulum başlamadan yani ilk ayar bölümlerini geçtikten sonra kurulumu başlat kısmında bu uyarı hep çıktı.Vista da her pardus denenmemden sonra hardiski bir 8 gb bir 12 gb olark görmesinden dolayı baya uğraştım umarım bana yardımcı olabilirsiniz.Bazı kullanıcılar pardus2008/2 daha iyi olduğunu yazıyo acaba onumu denesem yardımcı olursanız sevinirim

Anılarınızı istediğiniz herkesle çevrimiçi paylaşın.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1