[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 da İphone den internet paylaşımı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
17 Ağu 2009 Pzt 19:29:47 EEST

16 Ağustos 2009 Pazar 19:12:23 tarihinde Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Erkan Bey tesekkur ederiz. Bu pand'in bluez-compat paketinden ciktigini ve
> bu compat islerini sevmedigimizi dusundugumden denememistim dogrusu. Ama
> deneyelim :)  /etc/bluetooth/network.conf isimli bir dosya var, onunla
> ugrastim biraz ama olmamisti.

Ben genelde ubuntu ve gentoo listelerinden topladığım bilgilerle anlattığım
şekilde becerdim. Biraz acildi işim, geliştirici arkadaşları da taciz etmek
istemedim.

Asıl "Pardus çözümü", Ozan'ın da yazdığı üzere komut satırı ve compat felan
kullanmadan muasır teknolojilerle ve kendi araçlarımızla gerçekleştirilecek
tabii ki. Önümüzdeki günlerde 3G ve mobil cihazlara biraz daha fazla ağırlık
vermeyi  planlıyoruz zaten...

ET