[Pardus-kullanicilari] Compiz neden açılışta çalışıyor?

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
16 Ağu 2009 Paz 00:32:52 EEST

Merhaba.

Diskimin bir bölümünde 2008.2 kurulu. Depodaki bütün oyunlar, istediğim
bütün programlar kurulu ve güncel. Hem KDE, hem Gnome, hem XFCE'si var.
Güncelleme desteği kalksa bile ben onu kaldırmayı hiç düşünmüyorum.

Bu bölümle ilgili tek sorunum Compiz'in açılışta otomatik olarak
çalışması. Ne yaptıysam buna engel olamadım. Servis yöneticisinde de
sanıyorum Compiz ile ilgili bir uygulama listelenmiyor.

Aynı konudan, iş yerinde bilgisayarına Pardus kurduğum bir arkadaşım da
şikayetçi. Compiz'i sevdiği için kaldırmak istemiyor ama kendiliğinden
devreye girmesi de hoşuna gitmiyor.

Bir çözümü yok mudur?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!