[Pardus-kullanicilari] Diz üstü bilgisayara şarj kablosunu takınca masaüstü efetleri gidiyor sökünce geri geliyor.

Orkun Arapoğlu orkuun at gmail.com
14 Ağu 2009 Cum 11:17:02 EEST

Herkese merhaba. Pardus 2009 kullanıyorum ve 2 tane kullanıcı hesabı var.
Kullanıcılardan sadece birinde bu dediğim oluyor diğer kullanıcıda bir
problem yok. Şarj kablosunu sökünce efektler geliyor, takınca tekrar pasif
vaziyete geçiyor. Efektleri sistem ayarlarından açabiliyorum ama bilgisayar
yeniden başladığında tekrar kapalı başlıyor. yardımcı olabilirseniz
sevinirim.
orkun