[Pardus-kullanicilari] ext3 -> ext4

Caner GÜRAL cgural at gmail.com
13 Ağu 2009 Per 22:10:26 EEST

@Onur Küçük

İletiniz için teşekkür ederim. Yükseltme için hiç acelem yok elbette.
Bunun sağlayacağı faydalar 2008 altında olabiliyorsa eğer, aynen devam
edebilirim.

>Bu çözüm zaten dosyalarınızı yedekleyip baştan kurmanız ile aynı işleme
>tekabül etmiyor mu ?

Bir tür otomatik aktar-geri al aracından bahsetmiştim aslında. Dediğiniz gibi, ext4 için yeniden oluşturulamayan dosya sistemi yapısını sağlayabilmek için gerekli dizinlerin yedeklenip, geri yüklenebilmesini sağlayan bir araç. Neyse ki acelem yok. Yükseltmeyle ilgilenildiğini okuyorum geliştirici listesinden ve bekliyorum.

@Levent Güzel

Bağlantı için teşekkür ederim. Aslında gözümü korkutan şey kullandığım yazılımlarla ilgili ayarları yeniden yapmak. Yeniden kur, eklentisini, yamasını tekrar edin, tekrar kur... Sonra kişisel ayarlara tekrar başvur, tekrar düzelt... Tabi önce bir yükseltme aracının son halini görmeliyiz. Belki tahminimizden yetenekli olur.

Herkese teşekkürler. İyi günler, iyi çalışmalar...

Caner GÜRAL