[Pardus-kullanicilari] Ses sorunu

Neşet ÖZKAN nozkan at gmail.com
12 Ağu 2009 Çar 11:24:12 EEST

12 Ağustos 2009 Çarşamba günü (saat 08:49:17) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Peki oturumu tekrar açtığınızda KMix (sağ alttaki hoparlör) uygulamasında
> ses seviyelerinin durumu nedir? Kısık olan var mı? Yoksa hepsi aynı mı
> duruyor?
>
> Oturumu tekrar açtıktan sonra
>
> tail -n200 /var/log/syslog
>
> komutunun çıktısını buraya yapıştırır mısınız?
Oturum kapandığında kmix PCM kanalının 0 seviyesine düştüğünü farkettim.
Bunu normal seviye çekince ses çıkmaya başladı. Tekrar denemek için
bilgisayarı açıp kapadığım. KMix programında PCM kanalının olmadığını fark
ettim. Tekrar oturum kapatım açtığımda PCM kanalı geri geldi ve seviyesi
uygundu. Ses normal olarak çıkıyordu dolayısı ile.

 tail -n200 /var/log/syslog komutunun çıktısı ekteki dosyada mevcut.

İyi Çalışmalar

Neşet ÖZKAN