[Pardus-kullanicilari] Ynt: Sicaklik Sorunu

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
11 Ağu 2009 Sal 23:45:43 EEST

----- Özgün İleti -----

Güngör Basa <gungorbasa at hotmail.com>
yazdı:

>  Bir onceki problemimi bi seklide cozdum ama simdide baska bir
problemim
> var.Laptop in altinda ek sogutucu oldugu halde extreme powersav de
70c
> performance da 80c oluyor.Sizce bu normalmi.Vistada ve pardus 2008.2
de hic
> bu kadar isindigini hatirlamiyorum.Bu sorunu nasil cozelbilirim

YANIT:  Aynı sorun bende de var. 2009 kurduğum günden beri dizüstü
bilgisayarım fazla ısınıyor. Isısına nereden bakıldığını bilmiyorum ama
bir süre çalıştıktan sonra küçük takılmalar, kasılmalar başlıyor.
Bilgisayarın altına elle dokunduğumda çok fazla ısındığını görüyorum.
Pardus 2007 ve 2008'de benzer bir sorunu hiç yaşamamıştım. Böyle devam
edecekse 2008'e geri dönmem gerekecek.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!