[Pardus-kullanicilari] Google earth

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
11 Ağu 2009 Sal 08:38:04 EEST

Gönderdiğiniz ekran görüntüsüne baktım. Bencede sorun ekran kartı sürücü vs
uyumsuzluğu gibi veya renk ayarlarında bir şeyler var. Verdiğim çözüm önerisi
sadece yazı hatalarını düzeltmek içindi. Google Earth içinde Araçlar >
Seçenekler kısmını varsayılanları geri yükle butonuna tıklayarak eski haline
getirin ve Google Earth'ü tekrar başlatın belki çok basit bir hatadan
kaynaklanıyordur.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."