[Pardus-kullanicilari] internette baglantisinda kopma

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
1 Ağu 2009 Cmt 22:09:41 EEST

Merhaba bende de benzer bir sorun var pardus 2009 da ara sıra kopmalar
oluyor ama bende ağ yöneticisi de bağlı gözükmüyor. Modem e bakıyorum bir
problem gözükmüyor kopma olduğu zaman diğer pc ye bakıyorum o an internete
bağlı bu pardus 2009 un ağ sisteminde bir sıkıntı var ama anlayamadım.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ