[Pardus-kullanicilari] çok eski monitörde pardus kurmak

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
10 Ağu 2009 Pzt 00:16:35 EEST

Merhaba,komşuma pardus kurmaya çalışıyorum. Makinenin ekran kartında vga
çıkışına Likom marka çok eski crt bir monitör, hdmi çıkışına da Philips
marka bir LCD televizyon bağlı. Kurulum sırasında ilk olarak ekrana pardus
logosu sonra tahminimce yüksek bir çözünürlükte ilerleyen bir bar, sonra da
kurulum bellek testi gibi seçenekler geliyor. Burada bir çok deneme yaptım.
Bir çok seçenekte de eski tip crt monitörden tekrar çözünürlük
değiştirirkenki "çlık" sesi geliyor ve görüntü gidip bir daha da gelmiyor.
Siyah bir ekranla baş başayım.

Problem bence kurulum esnasında değişen ekran çözünürlüğünü eski crt monitör
kaldıramıyor.
Hata kaydı daha açmadım, bu konunun çözümü için ne yapabilirim?
şimdiden herkese çok teşekkürler.

Not: Ekran çözünürlüğünü 800X600 gibi tüm seçenekleri ile, ekran kipini
de ön tanımlı ve tekrar tanı olarak denedim.