[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 HP lazer jet 1020 yazıcı sorunu "ACİL"

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Ağu 2009 Cmt 21:32:07 EEST

Yazıcınızı Hp olarak farzediyorum.<<ilk önce yazıcıyı kaldırın akabinde
Depodan Hplip-gui ve doc pk.lerini kurun, yzıcınızın usb kablosunu çıkarıp
yazıcıyı açın akabinde usb kablosunu takın yazıcınızın tanınıp hazır
olduğunu belirten uyarıdan sonra deneyin çıktı alamazsanız sistemi yazıcı
açıkken yeniden başlatın . Kolay gelsin