[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 HP lazer jet 1020 yazıcı sorunu "ACİL"

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
8 Ağu 2009 Cmt 21:05:58 EEST

Merhaba arkadaşlar pardus 2008 de foo2jzs gibi bir paket ile hp yazıcımı çok
rahat kullanıyordum ama aynı paketi pardus 2009 da kurdum ama yazıcım
çalışmadı. Dağa doğrusu yazdırma işleniyor gitti gibi gözüküyor ama yazıcı
sayfayı yazmaya başlamıyor. Sizce başka ne yapmam lazım. yazdırma
ayarlarınıda da düzenleyip yazıcı açıkken pc yi yeniden başlattım cups
servisini kapatıp tekrar açtım ama nafile. yardımlarınızı acilen bekliyorum.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ