[Pardus-kullanicilari] Thunderbird bağlantı / link açılmıyor

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
7 Ağu 2009 Cum 15:42:01 EEST

Thunderbird eğer link http ile başlayan web adresi şeklindeyse problem
yok ama "tıklayın" ifadesi ya da bir simgeye link atanmışsa  verilen
linki yine açmıyor.
Acaba başka hangi config maddesini değiştirmek gerekiyor.2008 de böyle
bir sorun yoktu.Ayrıca  2008 de "network.protocol-handler.expose-all"
değeri false'du ve sorunsuzca açılıyordu.