[Pardus-kullanicilari] teşekkür ve düşüncelerim

atomic02 at mynet.com atomic02 at mynet.com
7 Ağu 2009 Cum 14:28:51 EEST

Yüz Ekle
:değerli hizmet, katkı ve paylaşımlarınızdan doayı teşekkür ederim.
pardus2009 kurdum, acemiyim... olgunlaştıkca bende pardus hizmet kervanına
katılmayı düşünüyorum... değerli paylaşımlarınızı yürekden destekliyorum.
pardusun ufku ve perfomansı çok geniş. dahada gelişeceğine inanıyorum.
pardus taftarıyım herkese tavsiye edeceğim. sağlık mutluluk ve
başarılarınızın devamını diliyorum... saygılarımla.

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!