[Pardus-kullanicilari] Çokluortam paketlerinin kaldırılması

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Ağu 2009 Çar 08:35:30 EEST

2009/8/5 selim ok <selimok at gmail.com>:
> Normal sartlarda o günlüklerin sismemesi gerekir. Sisse bile logrotate buna
> bir care olabilir. Kendisini dolayli olarak kullaniyorum. Bildigim tek sey,
> belirlenen miktarda log dosyasi olusturuyor, daha eskilerini siliyor ve yine
> log dosyalari icin belirli araliklar tayin edilebiliyor.

Log dosyalarının şişmesi çok büyük bir öneme haiz değil zaten. Asıl
mesele log dosyasının şişebilmesi için o dosyaya sürekli birşeyler
yazılması gerekliliği. Yani zırt pırt yanan ışıktan kurtulup sonra
kendi elimizle daha sık yakmayalım :)

Haa, hal-disable-polling ile "ses kartı taktılar mı acaba bana" ya da
"ya eskiden benim bir ses kartım vardı" sorgularından kurtulabilirsek
ne ala. İrdelemek lazım bu işi, irdeleyip listede paylaşırım yakında.

Teşekkürler,
Necmettin