[Pardus-kullanicilari] HDD'ye pardus kurulumu

Serdar Sevindik serverdar at gmail.com
4 Ağu 2009 Sal 13:59:21 EEST

dediğiniz şekilde yapayım akşama, harici diski başa getirmiştim zaten hatta
farklı bir pc'de denedim yine olmadı. şimdi usb belleğe kurulu sistem.
cd'den kurulumu çalıştırınca tekrar yükleme gibi birşey olmayacak sanırım.
"root hd(" kısmından sonra 0ve 1'ler yazılacak anladığıma göre. şu hususu da
söylyeyim belki bir tavsiyeniz olur. sistemi kurarken bilgisayarın belleği
sda, harici bellek ise sdb olarak görünüyor (kurulum diskini seçerken
yanlarında öyle yazıyor) grubu kurunca da grub /dev/sdb1 üzerine kuruldu
yazıyor. ayrıca device.map diye bir dosya var, onda da hd0=sdb ve hd1=sda
yazıyor. bu ilgiler ışığında 0-1 kombinasyonu nasıl olacak

son bir husus, grubu ben yine pardusun kurulu olduğu disk bölümüne
kurmuştum. siz listeden usb'yi seçip oraya kurun demiştiniz. bu konuda bir
değişiklik yapmam gerekir mi yoksa zaten elle kuracağım için farketmez mi?
teşekkürler