[Pardus-kullanicilari] HDD'ye pardus kurulumu

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 16:45:36 EEST

Hüseyin Bey açıkça anlatmış, hdd de bulunan grub.conf dosyasında
değişiklik yapıp denediniz mi? Bilgisayarınıza fazlaca aygıt bağlı ise
"hd0,1,2" gibi , hatta partiton-bölümler için "hd1,1 vb." değiştirmeniz
gerekebilir. Kurcalayın biraz sorunu çözeceğinizi düşünüyorum.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org