[Pardus-kullanicilari] HDD'ye pardus kurulumu

Serdar Sevindik serverdar at gmail.com
3 Ağu 2009 Pzt 16:10:36 EEST

Şimdi Hüseyin kardeş,
yaptıklarımı aşağıda sıralıyorum
-hdd'yi taktım
-bilgisayarı açarak kurulan cd'yi çalıştırdım
açılan ekranları geçtim ve pardusun kurulacağı alan kısmında elle harici
hdd'yi seçtim, bölümü sildim ve tek parçalık alana kuruldu
-grub kurmak için de "pardusun kurulu olduğu alana" seçeneğini tıkladım ve
sonra pardus kuruldu

bilgisayarı açtım ve bios'tan usb hard drive'dan başlat seçeneğini seçtim,
ancak "işletim sistemi yükleme hatası" ekranı çıkıyor. yani sorun grub'ta.
önceki mailimde de yazdığım gibi hd0 ve hd1 le alakalı bir sorunum var