[Pardus-kullanicilari] Bluetooth - Gprs - Pardus 2009

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
2 Ağu 2009 Paz 12:35:25 EEST

Merhaba aynı telefondan bende de var ve dün 3G abonesi oldum. Ancak vınn
denen zımbırtıdan almadım, E 61'i modem olarak kullanmaya çalışıyorum. Aynı
sorunu yaşadım, o sorunun aktif bir bağlantı varken oluştuğunu keşfettim ama
bu sefer de 16 numaralı çıkış hatasını alıyorum. Hata ekranında connection
terminated by peer gibi bir hata var, nereden kaynaklandığını bulamadım. Bir
zahmet anlatabilirseniz çok makbule geçer. Ben de tatildeyim ve internete
ihtiyacım oluyor sürekli.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim...

Ahmet Özgür GÖKALP