[Pardus-kullanicilari] Thunderbird bağlantı / link açılmıyor

Mehmet Kemal AYYILDIZ kemal at ayyildiz.name
2 Ağu 2009 Paz 00:25:39 EEST

Merhaba,
E-posta istemcisi olarak thunderbird kullanıyorum. Yaşadığım problemin
çözümünü paylaşmak istedim. Eğer daha önce aynı konu geçtiyse özür
dilerim. (google ve pardus kullanıcıları arşivinde çözümünü bulamamıştım)

Sorun şuydu. Gelen e-postaların içindeki web adresi bağlantı / link ler
tıklandığında açılmıyordu, açabilmek için adresi kopyalayıp firefox
adres satırına yapıştırmak gerekiyordu.

Çözüm şu. Thunderbird edit/preferences/general sekmesinin altında config
editor düğmesine tıklayın.

"network.protocol-handler.expose-all" satırının üzerine gelerek enter a
basın. Satırın en sağındaki false değeri true olmalıdır. Thunderbird'i
kapatıp yeniden açın. Saygılar