[Pardus-kullanicilari] Virtualbox

Taner Taş taner at pardus.org.tr
30 Nis 2009 Per 23:12:16 EEST

chmod 755 VirtualBox-2.2.2-46594-Linux_x86.run
./VirtualBox-2.2.2-46594-Linux_x86.run

aşamalarından önce kernel-source paketinin sitemde yüklü olması lazım.
.run uzantılı yükleme betiği aynı zamanda gerekli modülleri derleyip
kuruyor.

Bu aşamada problem yaşamadıysanız

find /lib/modules/`uname -r` -name vbox*

(`uname -r` ters tırnakla yazılacak)

komutuyla modüllerin yerlerinde olduğundan emin olun. modüller gözüküyorsa

sudo /sbin/depmod -a

yapıp

/etc/init.d/vboxdrv start

diyiniz. Hala hata alıyorsanız dmesg çıktısını gönderiniz.

Kolay gelsin.