[Pardus-kullanicilari] Virtualbox

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
30 Nis 2009 Per 22:42:39 EEST

Virtualbox'ın son sürümü olan 2.2.2'nin kapalı kod sürümünü PARDUS 2008.2
kurdum ancak vboxdrv kaynaklı bir sorun yaşıyorum. Yazılımda her sanal
makina açmaya kalktığımda;

 Kernel driver not installed (rc=-1908)

hatası alıyorum ve hata açıklamasında kök kullanıcı iken şu komutu koşturmam
söyleniyor:

/etc/init.d/vboxdrv setup

dediği gibi yapıyorum ancak bu seferde şöyle bir çıktı alıyorum:

GOZTEPE ~ # /etc/init.d/vboxdrv setup
Stopping VirtualBox kernel module ...done.
Recompiling VirtualBox kernel module ...done.
Starting VirtualBox kernel module ...failed!
  (No suitable module for running kernel found)

yardımlarınızı bekliyorum

Kaan