[Pardus-kullanicilari] Makina açılırken çalışması gereken komut?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 16:30:12 EEST

Selamlar,
Haklısınız. Az önce tekrar kontrol ettim. Mount etmemiş! Bir de
Autostart'ı deneyelim ancak bağlama esnasında şifre girildiği için bu
şifrenin kullanıcılar tarafından görülmesi çok doğru olmayacaktır...
Kullanıcıdan bağımsız bir yöntem yok mudur? Makina açıldığında ve tüm
servisler çalıştıktan sonra çalışan bir yer mesela???

Kolay gelsin,
Mucip:)

Doruk Fisek yazmış: