[Pardus-kullanicilari] Uzak masaüstünde yazıcı yönlendirme

TEAkolik teakolik at teakolik.com
28 Nis 2009 Sal 09:00:28 EEST

Merhabalar ;

 Aynı problem benimde başıma gelmişti. Şirket PC lerini komple Pardus'a
geçirdim.

http://www.teakolik.com/pardus-uzak-masaustu-ve-yazici-baglantisi-rdesktop/

bu yazıda Pardus yüklü makinaya bir printer kurdum.  2003 server uzak
masaüstü yapınca oda yazıcımı gördü.  Hem uzakmasaüstünden  yazıcıyı hemde
kendi pc'mden kullanabiliyorum.

Ayrıca http://www.teakolik.com/pardus-ve-ag-kurulumu/  buradan ağ kurulumuna
bakabilirsiniz.  Şirketi Pardus'e geçiş sırasında başımdan geçen tüm
problemleri yazdım.  Umarım bu yazılar
http://www.teakolik.com/?s=pardus yardımcı olabilir...

27 Nisan 2009 Pazartesi 14:49 tarihinde Exca Libur