[Pardus-kullanicilari] pardus menüsü yokkk

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
27 Nis 2009 Pzt 05:56:21 EEST

2009/4/26 Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com>

> Teşekkür ederim. Galiba benim yaptığım bütün ayarları sıfırlamaya ihtiyacım
> var. xfce4-panel yazınca panel geldi. Ctrl + Alt + Geri Tuşu ile yeniden
> giriş yapınca kayboldu. Paneli tekrar geri getirdim. Üzerine sağ tıklayıp,
> açılır menüden Paneli Özelleştir dedikten sonra - işaretine bastım. Son
> durum, beyaz küçük bir panelle baş başa kaldım.

Yani paneli sildiniz =) Panele sağ tıklayıp öğeler ekleyerek keyfinize göre
ÅŸekillendirebilirsiniz. Gnome paneli kadar esnektir.

Tüm ayarları sıfırlamak için Ev dizininde gizli dosya olan .config içinden
xfce4 dizinine girin, orada panel dizinini silip (rm ~/.config/xfce4/panel)
alt + f2 xfce4-panel --restart yaparsanız, sıfırlamış olursunuz.
Sıfırlanmazsa xfce4 dizinini de silin veya dizinin adını değiştirin.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net