[Pardus-kullanicilari] lt: Re: Ynt: Borsa-finnet analiz proram almas hakknda

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
26 Nis 2009 Paz 22:03:38 EEST

Arkadaşlar Merhaba, Finnete çözüm bulabilecek arkadaş yokmu  acaba  hata kaydımı girmek gerekir??

--- 05/04/09 Pzr tarihinde Hamit Giray Nart <hgnart at groupwain.net> şöyle yazıyor:

Kimden: Hamit Giray Nart <hgnart at groupwain.net>
Konu: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: Borsa-finnet analiz proğramı çalışması hakkında
Kime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Tarihi: 5 Nisan 2009 Pazar, 21:32

Halil Bey merhaba,
Yücel Bey bu eklentiyi daha önce denemiş ve çalışmadığını söylemişti.
Kolay gelsin.

Pazar 05 Nisan 2009 günü (saat 21:57:27) hadildonmez şunları yazmıştı: