[Pardus-kullanicilari] googleeart

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Nis 2009 Cum 09:05:08 EEST

Arkadaşlar
Pardus 2007 ve Pardus 2008 de kurulumlar akabinde kurduğum googleearth
programı stabil bir şekilde çalışıyordu.Nisan ayının başında arasıra girip
kullandığım bu program açılır gibi yapıp sistemi resetliyor kullanıcı adı ve
parola sayfası açılıyordu . Bu konuda bug girdim. Bilemiyorum
güncellemelerden sonra bir program google earth i etkiliyor veta çakışıyor
mu. Sıfırdan kurduğum 2008.2 yi güncelledikten sonra sıfırdan kurduğum
Google Earth da aynı davranışı sergiledi.Sizlerde de bunu yaşayan var mı?
İyi günler