[Pardus-kullanicilari] Blog Ödüllerinde Destek sizden Yazılar bizden :))

seval unver svlunver at gmail.com
23 Nis 2009 Per 22:13:35 EEST

Merhaba Linux severler ve Pardus kullanıcıları,

Blog ödülleri yarışmasına bu yıl ilk defa aday oldum. Aday bloglar arasında
çok az sayıda Linux ve Pardus gönüllüsü blog var.
Burdan mail atmamın sebebi, bir kaç arkadaşımın "*blog ödülleri*"nden
habersiz olanları haberdar etmemi istemeleridir. Haber vermezsem nerden
bilebileceğinizi söylediler, ben de blogumu okuyorlarsa biliyorlardır dedim
:) Ama sonra 2 haftadır devam eden oylamada son 3 gün içine girince ilk 10'a
girme ihtimalim ortaya çıktı :) İşbu azcık oyla dereceye girebiliyorsunuz.
İlk 10'a girmek için benim çok az oya ihtiyacım kaldı. Ki blogumu okuyanlar
asla bu zahmete katlanıp oy vermiyorlar bunu biliyorum. Yine de
sevenlerimden şu anda toplam 74 oy topladım.

Pardus hakkında eski yazılarım sık sık google'dan arayanlara takılıyor,
eminim yararlı bilgiler de buluyorlardır. Oy isteyene oy verilmez bunu ben
de biliyorum :) Çünkü isteyene sinir olunur. İsterseniz vermeyin ama blogumu
okumuş ve beğenmişseniz de oyunuz benim için bir onurdur. Gezegene yazdığım
küçücük bir notun sonucunu epey bi vakit beklemiştim. Gezegende insanlardan
destek istediğimde kocaa Pardus topluluğundan sadece 5 kişi oy verdi.
Canınız sağolsun.

Oy vermek için http://2009.blogodulleri.com/ adresine girip siteye üye olmak
gerekiyormuş. Sonra mail adresinize gelen onay linkine tıklamak
gerekiyormuş. Çünkü herkesin sadece 1 oy verdiğinden emin olmak
istiyorlarmış. Sonra işte Letoonia Resorts Kişisel Bloglar Kategorisi'ne
girip  Javacikiz'i bulup oy veriyorsunuz. Ya da bulamazsanız direk bana özel
ayrılmış bir sayfa var: işte
burda<http://2009.blogodulleri.com/blog/javaci-kiz>.
Oylama 26 Nisan'da bitecek.

--