[Pardus-kullanicilari] Hp 3745 yazıcı tanıyor ama yazmıyor?! [ÇÖZÜM]

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
22 Nis 2009 Çar 14:15:40 EEST

Selamlar,
Normal şartlarda yazıcıyı taktığınız andan kısa bir süre içerisinde
Tasma>Çevresel aygıtlar>Yazıcılar da tanınmış olduğunu görüyorsunuz.
Dolayısı ile herhengi bir tanıtma işlemi gerekmiyor. Bu aşamadan sonra
deneme sayfasını yazdırabilirsiniz. Ek olarak OO 'de sıkıntıyı net
görebilmek için herhangi başka bir metin editorden (Kate, Kwrite...) bir
kaça karakter tuşlayıp bunu yazdırmayı deneyebilirsiniz...

İlk önce şunu saptayalım: Sistem yazıcıyı kendisi tanıyor mu, tanımıyor mu?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ahmet Akmaz yazmış: