[Pardus-kullanicilari] Hp 3745 yazıcı tanıyor ama yazmıyor?! [ÇÖZÜM]

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
22 Nis 2009 Çar 14:10:12 EEST

> Ozan YURTSEVEN arkadaşımızın uyarısı üzerine yazdırılamayan OO dökümanının
> fontunu kontrol ettim. MUTLU el yazısı fontuymuş... Fontu indirip sisteme
> eklediğimde yazıcı çalışmaya başladı. Diğer sorun yaşayan arkadaşlarda aynı
> sıkıntı olabilir...

Sayın Mucibirahman, probleminizi halletmeniz güzel olmuş; yalnız benim HP
1000 LaserJet yazıcı normal olarak Pardus'ta yazdığım yazıları çıkartmıyor.
Sizin bahsettiğiniz konu ile bu farklı olsa gerek. Yine de yaptığınız
işlemleri buraya aktarırsanız bir denemek isterim.

Teşekkür ederim.

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak