[Pardus-kullanicilari] Firefox'tan çıktı alamıyorum

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
20 Nis 2009 Pzt 22:16:29 EEST

Dostlarım,
İlginç bir sonuca ulaştım, desteğinize ihtiyacım var.
Firefox'tan çıktı alamama durumu, OOO için de özellikle bazı belgeler, hatta
bir belgenin bazı sayfaları için de tekrarlanınca (ki hep aynı hatayı
alıyordum: "cannot process raster"), varsayılan olarak kullanmakta
olduğum "dejavu sans" yazı tipini "sans" olarak değiştirdim.
Şimdi hem Firefox'tan hem de OOO'dan sorunsuz çıktı alabiliyorum.
Benzer hatayı alan arkadaşlar da yazı tipi değişikliği yapıp sonuçları
paylaşırsa sevinirim.
Eğer sorunun kaynağı gerçekten yazı tipi ise, bunun çözümünü de uzman
arkadaşlardan isteriz artık!