[Pardus-kullanicilari] vista + SuSE li Grub var iken pardus nasıl kurulur ?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Nis 2009 Pzt 13:47:30 EEST

Arkadaşım
50 Gb.lık boş bir partitionunuz mevcutsa bunun üzerine Pardus kurulumu
yapabilirsiniz.Kurulum CD sini taktıktan sonra Kullanıcı kimlik ve parola
bölümlerini doldurduktan sonra tablonun sol alt köşesindeki küçük kutucuğu
işaretle devam et root parolanı da girdikten sonra açılan tabloda diski
kendim bölümlendireceğim seçeneği ile devam et ve açılan tabloda 50 Gb lık
bölümü seç ( isterseniz bu bölümü istediğiniz boyutta atayabilirsiniz) devam
et grub tercihleri tablosunda hiçbir değişiklik yapma kurulum bittikten
sonra Cd yi çıkar yeniden başlatıldığında Pardus windows ve opensuse den
oluşan grub da istediğini başlatabilirsiniz.Kolay gelsin ve aramıza hoş
geldin

20 Nisan 2009 Pazartesi 12:05 tarihinde ilke Muhtaroglu <