[Pardus-kullanicilari] pardus kurmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 16:18:00 EEST

2009/4/19 Asir Demirel Gmail <asir.demirel at gmail.com>

> dmesg | grep -i2 ACPI bu komutu verdim hiç bir hata vermedi hiç bir şey
> çıkmadı

Tamam neden cikmadigi asagidan anlasiliyor.

> vi /boot/grub/grub.conf komutun çıktısıda aşağıda
>
> kernel /boot/kernel-2.6.25.20-114 acpi=off root=LABEL=PARDUS_ROOT vga=791
> splash=silent quiet

Burada acpi=off diye bir kelime var, bu ACPI'yi kapatiyor. Belki acilis
esnasinda ilk GRUB turuncu ekrani geldiginde bu kismi silip
deneyebilirsiniz. Yeni satir soyle olacak:

kernel /boot/kernel-2.6.25.20-114  root=LABEL=PARDUS_ROOT vga=791
splash=silent quiet

Emre